HEMSØ BRODERI OG GARN
Salgs - levering - returnering
Hemsø Broderi og Garn
Vestre Landevej 13
4930 Maribo
Mobil: +45 50410409
Email: info@hemsoebroderi.dk
cvr. nr. 20310901
Etablering af værksted/butik år 2007
Etablering af webshop 2021
Nedenstående gælder ved køb indgået på: www.hemsoebroderi.dk
Børn og unge under 18 år må ikke handle hos Hemsoebroderi.dk uden samtykke fra deres forældre er værge. enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov. Når du handler hos Hemsøbroderi.dk indgåes aftaler på dansk.
Alle priser er inkl. moms og afgifter.
Priser er dagspriser, der tages forbehold for tastefejl.
Vi modtage betaling med VISA/Dankort
Ved betaling med VISA/Dankort trækkes beløbet først når varen afsendes.
Hvis nogle af dine varer er i restordre vil vi kontakte dig, hurtigst mulig.
Alle priser på varer er angivet i danske kroner inkl moms.
Ved levering tillægges fragt.
De er også muligt at hente varerne selv og derved spare fragten.
Din ordre pakkes så hurtigt som mulig, helst indenfor 3-5 hverdage, jeg bestræber mig for at overholde afsendelse indenfor 5 hverdage.
Jeg leverer med GLS eller Post nord i hele Danmark.
Retur og Reklamation
Du har ret til at fortryde din handel uden begrundelse, men vi vil meget gerne høre årsagen, så vi kan bruge det til forbedringer.
Retur og fortrydelsesretten er gældende i 14 dage fra du modtage din ordre.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaften eller nytårsaftensdag forlænges fristen den følgende hverdag.
Fysiske opskrifter - E-opskrifter og Kodekort fra KD Krea DeLuxe tages ikke retur.
Hvordan fortryder du en handel.
Vi beder dig om at give besked hvis du fortryder dit køb, hurtigst mulig, varen skal være i samme stand som du har modtaget den.
For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du meddele Hemsø Broderi og Garn din beslutning om fortrydelse. Dette kan gøres på info@hemsoebroderi.dk
Fortrydelse af en del af købet.
Hvis du har købt flere varer i samme ordre, har du mulighed for at returnerer en eller flere varer i en ordre, vi beder dig om at vedlægge en kopi af din ordre/faktura ved retunering.
Bemærk, du får ikke fragtomkostningerne retur for ordren.
Du bedes sende varerne retur hurtigst mulig efter du har fortrudt dit køb.
Du skal selv betale for retunering af varerne og de bedes sendt tilbage med GLS eller post Nord.
Bemærk: Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav eller pakke uden omdeling.
Varen bør være forsvarligt pakket ind og vi anbefaler at den sendes som pakke, således at den er forsikret til vi modtager pakken, Du har ansvaret for pakken til vi modtager den, gem derfor kvitteringen samt evt. track and trace nummer.
Efter modtagelse af varerne behandler vi dem hurtigst mulig.
Vi tilbagebetaler beløbet når vi har modtaget varerne retur og kontrolleret at de er i samme stand som ved afsendelse herfra.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Vi forbeholder os retten til ikke, at refundere fragtomkostninger på bestillingen.
Afprøvning af varen og emballage:
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, se farve som ikke er som i en fysisk butik, men der må ikke forefindes dyrehår, tobakslugt eller andet som kan forringe varen kvalitet, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Fortrolighedspolitik:
Vi respekterer vigtigheden af Privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre eller vidergive information af kunder eller brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere in transaktion. Vi vil ikke vidergive dit navn, adresse,
E-mailadresse eller kreditkort oplysninger eller andre personlige data til nogen tredjepart uden din forudingående skriftlig tilladelse.
Med Venlig Hilsen
Hemsø Broderi og Garn
Retur/fortrydelses formular
Download her: